Вітаю Вас на блозі "Бла-бла-логія"! Ознайомтеся з нашою новою сторінкою "Наш збірник", де Ви знайдете повний збірник усіх статей блогу про рецепти, здоров'я, корисні поради, психологію.

Біль у серці. Як за 5 хвилин позбутися болю в серці без піґулок

Льюїс Керрол "Аліса в Задзеркаллі" українською. 1 серія

5/11/2017

Якщо натерли мозолі на ногах. Як швидко вилікувати мозолі на ногах?


 

Вітаю Вас, мої любі, на сторінках мого блогу. Сьогодні я порушу болючу тему, яка дуже часто турбує як жінок, так і чоловіків: «Якщо натерли мозолі на ногах. Як швидко вилікувати мозолі на ногах?».

Проблема нових туфель і натертих ніг знайома кожному. Придбав чудові новенькі туфельки і одразу ж натер ОТАКЕННІ мозолі! А завтра знов на роботу. І інше взуття не прибере біль з натертого мозоля!

Виявляється, існує дуже швидкий спосіб, як швидко вилікувати мозолі на ногах, якщо натерли ноги. Вилікувати натерту ногу можна практично за ніч. І повірте, це реально! Перевірено дочкою і особисто мною.

Отже, перейдемо до справи: Ви натерли ногу, натерли мозоль. Надуло пухир. Навіть, якщо його протикнути, то рана залишиться і болітиме. А якщо, не дай Боже, у рану потрапить інфекція?

Тому зараз уважно слідкуємо за мною! 

Натерши ногу, я перш за все беру одеколон (горілку, спирт), ватку, голку і нитку.



Протягую нитку в голку. Занурюю їх обох в одеколон.



Далі змащую одеколоном уражене місце.

Дістаю з одеколону голку з ниткою. І, протикаючи пухиря наскрізь, протягую крізь нього нитку.


Потім знімаю голку з нитки, обрізаю занадто довгі кінці нитки, притискаю трохи ваткою, випускаючи рідину, і ….. забуваю  про це до ранку.


Звісно, трохи попече, але рана продезинфікується.

Вранці я просто витягую нитку. І все. Більше про натертого мозоля я не згадую. Фактично, він вже зажив.

Таким простим способом я швидко лікую мозолі на ногах, якщо натерла ногу. Це спосіб спортсменів, а тепер і мій також.

Здоров'я Вам міцного і всього найкращого! Залишайтеся з нами і я поділюся ще багатьма рецептами лікування, випробуваними особисто.