Вітаю Вас на блозі "Бла-бла-логія"! Ознайомтеся з нашою новою сторінкою "Наш збірник", де Ви знайдете повний збірник усіх статей блогу про рецепти, здоров'я, корисні поради, психологію.

Біль у серці. Як за 5 хвилин позбутися болю в серці без піґулок

#вітання_з_днем_народження_свахи Душевне привітання з Днем Народження СВАСІ від сватів

11/02/2019

Коли здається – хваліть себе!


Коли здається, що власний розум знецінює все життя в один момент, - хваліть !!! Себе !!! Не чекайте слова від когось. Їм можна повірити. Але найцінніші – це свої власні, які вистраждані тілом, душею (і все тим же розумом) безліч разів! В яких тільки ваша правда! Ваші сльози, піт і кров в повному обсязі і точна кількість. Хто як не ви самі, можете знати всі (найчесніші) труднощі на своєму шляху?! Великі, маленькі, середні і зовсім непідйомні? Всі думки і сумніви? Всі страхи? Весь біль?

Коли доля Вас регулярно скидає на черговому витку своєї спіралі в одне й те ж саме місце, але на новий рівень підвищеної (невидимої) складності – хваліть себе !!! Це ваша страховка! Коли розумієте що потрібно знову і знову вибиратися з регулярного дежавю. Наперед і в деталях – хваліть!!! Я знаю, як сильно спустошує і паралізує такий "повтор" (в ситуаціях і подіях).

Кілька днів поспіль зазнавала щось подібне, відстеживши, що по колу ... Я б назвала одним непристойним словом свої надбання замість звичайного "сильне моральне і фізичне виснаження", і замість красивого терміна - "вигорання". Чи не депресія. Але (чомусь) нижче дна. Я перебирала список друзів і подруг, кому можна подзвонити і тихо прокричати в трубку: "Мені погано!". Так, щоб не привалити своєї плитою відчаю, щоб їм під силу, і щоб взагалі зрозуміло було, про що я (без "тю, ну так відпочинь"). Незважаючи на близькість і довіру – не змогла вибрати нікого.

Сильні люди плачуть. Чоловіки намагаються приховати це бажання в швидкості, в склянці з віскі, рідко в спорті. Жінки ревуть так, що чути на пів округи, якщо відірвати обличчя від подушки. І потім не бояться виходити на вулицю з опухлим обличчям, щоб ПРОДОВЖУВАТИ. Сильні люди продовжують йти. Вперед. Вгору.

В один з тих складних днів я пройшла нереальну кількість кілометрів. Ступні опухли і "закипали" в кедах. У мене класні кеди. Білі з підошвою рожевого кольору. Я тягла саму себе за руку по знайомих і не дуже тротуарах, - згадувала життя в деталях. Різний вік. Різні ситуації. Згадувала, як було важко. До відчаю.

Не відразу помітила, що почала хвалити себе (рідкісний досвід для мене) вголос. Різну. З довгим волоссям і не дуже. З дітьми, без і вагітну. Студентку і відразу на трьох роботах. Без сну над конспектами, без сну над маленькою дитиною першою і другою, без сну від моторошного страху біля мами (після перелому шийки бедра) в лікарняній палаті. Хвалила з повними пакетами або просто з квітами в руках. Біжучу і насилу пересувающуюся від зайвого алкоголю в крові. На підборах і босоніж по піску. Моя життя повне перемог. А здається, що програла. Кожен раз, коли порівнюю – програю. Коли хочеться (зовсім) програти – хваліть!!! Хваліть себе що є сил. Голосно, дуже голосно! Або просто ворушити губами – це (все одно!) допомагає !!!

Зовсім не допомагають чужі "треба відпочити", - ці слова дратують, доводять тільки до барної стійки або холодильника. Бувають моменти (розтягнуті на майже нескінченність) коли не можеш (не можна!) За замовчуванням зробити стоп. Багато, багато, багато років не можеш і не можна. Мені вистачає сил вирішувати собі зриватися. Негарно, звичайно. Але. Мене давно не турбує – що подумають інші. Тому, що інші думають про себе. І я їм дуже вдячна за це.
Подумайте про себе. Коли здається, що власний розум знецінює все життя в один момент, - хваліть себе !!! Не чекайте ... що хтось зробить найважчу і вдячну роботу за вас.
 Більше тексту, який допомагає, в книзі "Життя з висоти польоту". Замовити можна тут https://www.annaenbert.com/kupit/

Немає коментарів:

Дописати коментар