Вітаю Вас на блозі "Бла-бла-логія"! Ознайомтеся з нашою новою сторінкою "Наш збірник", де Ви знайдете повний збірник усіх статей блогу про рецепти, здоров'я, корисні поради, психологію.

Біль у серці. Як за 5 хвилин позбутися болю в серці без піґулок

#вітання_з_днем_народження_свахи Душевне привітання з Днем Народження СВАСІ від сватів

5/07/2018

Найкраща бізнес-ідея - ідея випробувана | Бізнес-ідеї для роботи вдома

Найкраща бізнес-ідея - ідея випробувана | Бізнес-ідеї для роботи вдома

Цього разу почну здалеку. Що людині потрібно завжди? Без чого люди не можуть обійтися, що є для нас необхідним? Їжа, одяг, взуття, ліки, засоби по догляду за собою. З їжею проблема у санстанціях і несвіжості. Ліки суворо контролюються впливовими компаніями. Одяг і взуття - ризик із розмірами і смаками клієнта. Засоби по догляду за собою - це вже цікаво! Починаю розмишляти і вигадувати ідеї для домашнього бізнесу!.. 


Ніколи не була особливою прихильницею косметичних маній. Замолоду і зморшок не було, і мішків-синяків під очима, і повіки не «звисали», і нігті не тоншали.

Мені вже далеко за 30. І вже років із 8 я з жахом констатую – молодість пройшла і без допомоги косметики вже не обійтися. Але за звичкою намагалася обдурити природу за допомогою дитячого крему. Не виходить.

А ще я не дуже люблю ходити по косметичних магазинах. Забирає час, відчуваю себе некомфортно у людних місцях. Здається, що всі витріщаються і роблять якісь висновки… Не дуже приємне відчуття. З такими відчуттями не отримаєш задоволення від покупки.

 Прагнула придбати якісні безфосфатні миючі засоби, так треба було «вловити» продавця чи замовляти в інеті, домовлятися, чекати.

Інша річ – сидіти у затишному домі і без зайвих клопотів самому мандрувати онлайн-магазинами, спокійно обираючи товар. Але й там є свій «мінус»: іноді не вистачає часу й на інтернет, ти не можеш «помацати» товар, не знаєш, що тобі надішлють, можеш не вгадати розмір, дорого…

Роздумую далі. Шукаю найкращу бізнес-ідею. Добре, в інеті є ризики, адже різні фірми, якість – очі розбігаються. Але все одно всім потрібна побутова хімія, одяг, миючі засоби, косметика. Звичайно, я не користуюся прям усією косметичною ланкою, але брасматик, підводка, тіні, крем під очі і для обличчя, помада, лак для нігтів, шампунь, мило, зубна паста потрібні завжди, адже вони мають одну неприємну властивість – закінчуватися.

Ну, добре. Сиджу, обираю фірму: #Avon, #Oriflame, #Faberlic? Звичайно, і першим і другим, і третім вже давно торгують у нашому місті. Потрібен їм ще один розповсюджувач, як зайцю стоп-сигнал! Звісно, замовляла у колег, які займаються цим вже давно. І думала: «Класно їм – заробляють на відсотках!».

Але тут подзвонила давня подруга. Теж запропонувала продукцію. Вона вже давно займається #Faberlic. Подивилась її каталог, суттєву різницю у цінах не помітила (так, є дешевші, є дорожчі товари), хіба що у Фаберлік ще присутня «лінійка» побутової хімії. Це схилило шальки терезів мого вибору на користь  #Faberlic.

Звісно, вона запропонувала приєднатися до її команди. Але бігати по роботі з каталогом, пропонувати купити – мені не імпонувало і я спочатку відмовилась. Ну, не торгова я людина! Краще я замовлятиму у неї час від часу! Але її доводи змусили мене замислитися.

Ось дивіться: я – витрачаю СВОЇ гроші у неї на замовлення, а прибуток (відсоток) отримує ВОНА. Ну що, здається, тут розмінюватися на дрібниці? Подумаєш – переплатила раз!

І я подумала: найкраща бізнес-ідея - це ідея випробувана. Ідея, яка принесла своєму засновнику славу і світове визнання. Нею ж можна займатися і вдома!

Я можу спокійно (хай навіть і не отримуючи відсотки із замовлень інших людей) замовляти з тими ж знижками, що й вона! І мене це ні до чого не зобов’язує. Посилка прийде на її базу, я заберу. Та ще й є можливість повчитися маркетингу, спробувати набрати команду таких же як і я – скептиків, чи навпаки – оптимістів, які хочуть отримувати пасивний дохід, не виходячи з дому.

Навіть без вміння рекламувати чи вмовляти купити якусь продукцію, я сама і люди з моєї команди будемо час від часу собі щось купувати. А процент з діяльності буде «капать». Тим більше, що сума замовлення не є встановленою. Визначена сума, грубо кажучи, 360 грн., встановлена лише з самого початку, та й то лише для того, аби тебе «допустили» до звання «куратор», щоб набирати власну команду.

Що я втрачаю? Хм… Нічого! Тільки отримую перспективу росту свого нового власного бізнесу. Адже ніщо не робиться одразу. Все досягається поступово. Тим більше, що з інтернетом я давно не на «Ви». Розумію правила просування, реклами, створюю сайти, блоги, одностранічники. Не «профі», звісно, бо глибоко це не вивчала, але ж уявлення, як це робиться, маю.

Я й раніше помислювала приєднатися до якоїсь інтернет-компанії. Була спокуса ризикнути приєднатися до команди такої собі Анни Черни з «Експрес-кар’єри». Але, почитавши відгуки про цю компанію, передумала. Бо там вимагалися паспортні дані, обов’язкове замовлення товарів на визначену суму, кидалово і «пахання».

Потім мене запрошувала до своєї команди дівчинка з Київської області. Здається, #Oriflame. Казала, що нема обмежень і вимог при замовленні – сама реклама, розповсюдження товару і набір команди. Ледь не погодилася. Зупинило те, що для реєстрації вимагалися паспортні дані. А куди ж я даватиму свої реквізити людині, яку я взагалі не знаю?

Згодна, ризики є й у Вас – адже Ви мене теж не знаєте. Можу сказати лише дві речі – я людина чесна, обдурювати не вмію, і своїй подрузі довіряю беззаперечно. Адже не один конспект був списаний у спільному зошиті, не одна «пара» даремно не прогуляна, не одна вечірка протанцьована. Наша дружба перевірена у екстремальних умовах гуртожитку і рідного міста.

Тож я пристала на її пропозицію. У цій команді не вимагають паспортні дані, нема обов’язкових рамок роботи. Тут потрібен лише телефон (на який прийде код підтвердження) і назва Вашого міста (воно потрібно, аби визначити найближчий поштовий пункт, з якого Вам буде зручно забирати замовлення). У своєму кабінеті Ви знайдете адреси найближчих до Вас пунктів пересилки продукції #Faberlic або відділень «Нової пошти», з яких Ви й будете забирати замовлення. Це дуже зручно. Уявляєте, я навіть не знала, що забирати своє замовлення я зможу, просто йдучи з роботи. Ну, то таке. Пішли далі! 
    
Тепер я збираю команду однодумців, які прочитали мої роздуми і визнали їх не позбавленими логіки. Я не буду для Вас начальником, не буду лаяти, примушувати, гнобити. Я лише Ваш помічник, який буде вчити, радити, підказувати. Ваше право – коли, як, скільки, де і з ким працювати. Так само, як і я. Ми вільні. Але прибуток будемо отримувати стабільно, працюючи в команді, один для одного. Це – спільно вигідна справа.

Отже, резюмую:

  • -          Я зареєструвалася в команду своєї подруги, без надання своїх паспортних даних і будь-яких зобов’язань;

  • -          Вона буде отримувати відсоток з моєї активності;

  • -          Я зробила своє перше замовлення на визначену суму;

  • -          Тепер я маю право збирати власну команду;

  • -          Отримала перші бали для подарунків фірми;

  • -          Я не зобов’язана щомісяця щось замовляти;

  • -          Мені не потрібно годинами сидіти в інтернеті як менеджер;

  • -          Я замовлятиму те, що мені потрібно, коли схочу, і на суму, яка влаштовує мене особисто;

  • -          Я замовлятиму для себе не за цінами каталогу, а з 20-35% знижками; шоправда, ці знижки матимуть силу, якщо я "з дурі" замовлю на понад 320 грн. 

  • -          Я можу просто показувати колегам каталог і, якщо вони схочуть щось придбати, замовити їм цю річ (звісно, за ціною каталогу);

  • -          Якщо їхні замовлення становитимуть суму, яка дозволяє набути наступного, вищого «статусу» в компанії, то мені надасться цей «статус» автоматично (там вищий відсоток заробітку), але я не буду «пнутися» до цього з останніх сил;

  • -          Якщо вони теж захочуть купувати самостійно і зі знижками – я підпишу їх у свою команду;

  • -          Я рекламуватиму в інтернеті свої пропозиції в інших країнах, адже це світовий бізнес;

  • -          Якщо замовляти продукцію будуть у мене – я зароблятиму різницю на проданому товарі;

  • -          Якщо людина прийде у мою команду і буде самостійно замовляти продукцію для себе зі знижками від постачальника (правда, за умови, що вони теж наберуть на понад 320 грн.), я буду отримувати заробіток від їхніх продаж. 

Ну, нібито все. Пропозиція безстрокова і залишатиметься в силі допоки існує компанія #Faberlic. У вівторок я забираю своє перше замовлення: фарбу для волосся, крем і пральний порошок без фосфатів (німецький, еко). Якщо наберуся сміливості, я зніму відео про свої перші враження і якість отриманого замовлення.

         Зважте всі «за» і «проти», подумайте і приєднуйтеся до нашої команди! Ви допоможете мені, я – допомагатиму Вам. Якщо зареєструватися самому буде складно – подзвоніть (+38098-726-52-67) чи напишіть (julia_chortiza@ukr.net) і я все підкажу. Але пам’ятайте – потрапити саме в мою команду можна лише за моїм посиланням. Якщо Ви реєструватиметеся без посилання – ви потрапите до будь-кого невідомого.

Немає коментарів:

Дописати коментар