Вітаю Вас на блозі "Бла-бла-логія"! Ознайомтеся з нашою новою сторінкою "Наш збірник", де Ви знайдете повний збірник усіх статей блогу про рецепти, здоров'я, корисні поради, психологію.

Біль у серці. Як за 5 хвилин позбутися болю в серці без піґулок

#вітання_з_днем_народження_свахи Душевне привітання з Днем Народження СВАСІ від сватів

2/15/2018

Чим почистити кухонну плиту до блиску і дешево

Ви шукаєте чим почистити кухонну плиту до блиску і дешево? Я знаю універсальний, екологічно чистий засіб для чищення кухонної плити, який абсолютно не містить хімії, є у кожному будинку, дешевий і якісний. Я користуюся ним все життя і більше ніколи не купую хімічні засоби для чищення плити в магазині. Ви, можливо, будете шоковані, але цей засіб - звичайна ВОДА! Так-так! Вода - універсальний розчинник для будь-яких речовин. 

Я наношу трохи води на поверхню плити, чекаю кілька хвилин, насипаю на поверхню плити суміш гірчиці і соди, розтираю поверхнею, ще чекаю деякий час, а потім змиваю все чистою водою. 

Якщо поверхня кухонної плити занадто забруднена, жир пригорів, тоді використовую йоршик. Але моїй плиті вже 36 років, а поверхня виглядає все ще як нова.

Тим, хто зі мною не погодиться раджу почитати склад будь-якого миючого засобу з магазину - там обов'язково є ВОДА. 

"То добре! Ви нам "заливаєте" про рідкі миючі засоби. А як же засоби у вигляді порошків?" - спитаєте Ви мене. А я відповім: "А чим ви змочуєте миючу поверхню, насипавши на неї цей порошок?"

І чи впевнені Ви тоді на 100%, що відмиває Вашу плиту саме порошок?!


 

Немає коментарів:

Дописати коментар